13.02.010

kollar på melodifestivalen och det suger häng pung ju
musiken suger & pogramledarna kan knappt prata,
haha  synd om dom ju, stammar hela tiden? då ska man
fan inte vara pogramledare, eller vad säger ni?
och jag har inte hört en enda bra låt, eller den första som
erik saade sjung va väl helt okej, fast det kanske jag bara tycker
för att han är söt? haha nejdå, men den va helt okej, men sen då dogge?
hahah, hatar honom vafan har han att komma med?
melodifestivalen suger iår, va inga bra förra gången heller ju?
jaja, nu ska jag inte klaga mer & jag måste springa på toa!

Kommentarer
Postat av: evelina

saade är så grymt jävla snygg!!! :D:D

2010-02-13 @ 21:40:58
URL: http://evelina-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0